FAQ

FAQ

Bilety kupione

Gdzie znajdę mój bilet?

1. Na swojej skrzynce mailowej. Dokładnie przejrzyj również folder Spam i Oferty. Mail z biletami zostaje wysłany automatycznie po opłaceniu rezerwacji. Znajduje się w załączniku.

2. W statusie rezerwacji. Można jednorazowo wydrukować bilety, klikając na pasku u góry strony w „Status rezerwacji”. Następnie należy wpisać nr rezerwacji oraz adres mailowy z którego dokonywana była rezerwacja,i kliknąć Sprawdź status rezerwacji.

Moja rezerwacja została anulowana, co dalej?

Rezerwacja została anulowana, ponieważ środki do nas nie dotarły/nie zostały zaksięgowane. Prosimy najpierw sprawdzić swoje konto- czy transakcja się powiodła?

1. Jeśli środki zeszły z Państwa konta, a nie dotarły na nasze, powinni je Państwo mieć z powrotem po upływie 48 godzin. W takim przypadku zachęcamy do ponownego utworzenia i opłacenia nowej rezerwacji.

2. Jeśli środki nie zeszły z konta, prosimy o ponowne utworzenie rezerwacji (w miarę dostępności wolnych miejsc) poprzez naszą stronę.

Czy muszę mieć wydrukowany bilet?

Bilety mogą Państwo okazać w formie papierowej oraz elektronicznej. Zachęcamy do ochrony środowiska i pokazywania biletu na telefonie. Prosimy o pobranie na telefon pliku PDF i wyświetlenie go przy wejściu.

Nie akceptujemy skanów i zdjęć biletów. Wyświetlenie takich plików nie pozwala na skuteczne zeskanowanie biletu.

Moje wydarzenie zostało odwołane/przeniesione. Czy mogę zwrócić bilet?Prosimy o wiadomość na skrzynkę rezerwacje@34art.pl z prośbą o zwrot. Prosimy załączyć fnr rezerwacji oraz adres mailowy do którego przypisana jest rezerwacja. W przypadku zakupu biletu przez inny portal niż nasza strona, prosimy o kontakt z tym portalem.

Zwroty biletów możliwe są jedynie w przypadku:

a) odwołania wydarzenia;

b) zmiany daty, miejsca lub znaczącej zmiany godziny wydarzenia.

Kupiłam(-em) bilety na inną godzinę, niż chciałam(-em). Jak mogę dokonać wymiany?

Jeśli zakup został dokonany na inną godzinę, prosimy o wiadomość na rezerwacje@34art.pl z podaniem dokładnych informacji: na jakie wydarzenie/godzinę ma zostać dokonana wymiana, datę, godzinę tego wydarzenia oraz numery nowych rzędów i miejsc.

Jakie są sposoby wysyłki biletów?

Bilety bezpłatnie wysyłamy w postaci elektronicznego pliku PDF na maila.

Bilety zarezerwowane

Moja rezerwacja została anulowana, co dalej?

Rezerwacja została anulowana, ponieważ środki do nas nie dotarły/nie zostały zaksięgowane. Prosimy najpierw sprawdzić swoje konto- czy transakcja się powiodła?

1. Jeśli środki zeszły z Państwa konta, a nie dotarły na nasze, powinni je Państwo mieć z powrotem po upływie 48 godzin. W takim przypadku zachęcamy do ponownego utworzenia i opłacenia nowej rezerwacji.

2. Jeśli środki nie zeszły z konta, prosimy o ponowne utworzenie rezerwacji (w miarę dostępności wolnych miejsc) poprzez naszą stronę.

W przypadku pierwszego niepowodzenia zachęcamy do zmiany przeglądarki, urządzenia lub odczekania przed dokonaniem kolejnej rezerwacji.

Jeżeli w międzyczasie opłacili Państwo przedmiotową rezerwację i istnieje możliwość podwójnej płatności, prosimy o kontakt poprzez formularz, w zakładce Pomoc.

Co zrobić, gdy płatność za rezerwację została przerwana?

Płatność można dokończyć na dwa sposoby:

Na adres mailowy zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji, a także wiadomość od PayU wraz z linkiem, gdzie można dokończyć płatność.

Jak długo ważna jest rezerwacja?

Termin ważności rezerwacji jest zależny zarówno od czasu pozostałego do rozpoczęcia wydarzenia, jak i od wybranej formy płatności, i jest każdorazowo wskazywany w e-mailu z potwierdzeniem rezerwacji. W przypadku rezerwacji internetowej jest to pół godziny.

Czy mogę przedłużyć rezerwację?

Jeśli zajdzie taka potrzeba, przedłużymy rezerwację. Prosimy w tej sprawie napisać e-maila w godzinach pracy biura – od 9.00 do 16.00.

W jaki sposób mogę zapłacić za bilety?

Istnieje możliwość opłaty za bilety na cztery sposoby:

1. płatność online przez PayU:

2. gotówką lub kartą na miejscu w siedzibie 34art.pl

3. w miejscu wydarzenia na godzinę przed jego rozpoczęciem

4.Telefonicznie, pod numerem firmy.

Czy otrzymam zniżkę przy zamówieniach grupowych?

Ewentualne zniżki dla zamówień grupowych rozpatrujemy w zależności od liczby osób i rodzaju wydarzenia – prosimy o kontakt mailowy.

Jestem osobą z niepełnosprawnością – czy mogę otrzymać zniżkę na wydarzenie? 

Czy mój opiekun także może otrzymać zniżkę?

Jest możliwość uzyskania zniżki dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim (prosimy o kontakt mailowy: rezerwacje@34art.pl. Opiekun osoby niepełnosprawnej nie ma możliwości uzyskania zniżki.

Czy mogę zabrać na wydarzenie osoby niepełnoletnie?

Zdecydowana większość naszych wydarzeń jest przeznaczona dla osób dorosłych. Rodzic lub opiekun ponoszą pełną odpowiedzialność za zabranie osoby niepełnoletniej. Dzieci do lat 5 zajmują miejsca wspólnie z rodzicami i korzystają z wydarzeń 34art.pl za darmo.

Dzieci od lat 6 płacą 100% wartości biletu.

Czy bilety są imienne?

Nie.

Czy mogę komuś oddać moje bilety?

Tak, jeśli nie mogą Państwo skorzystać z biletów, zachęcamy do odstąpienia ich komuś z bliskich.

Faktury

Czy mogę otrzymać fakturę VAT i gdzie mogę to zgłosić?

Tak, istnieje możliwość otrzymania faktury VAT. Wystarczy zaznaczyć opcję „Chcę otrzymać fakturę VAT” podczas zakupu biletów i uzupełnić formularz. W razie problemów prosimy o kontakt mailowy: rezerwacje@34art.pl w treści wiadomości podając: numer rezerwacji i dane niezbędne do wystawienia faktury.

WAŻNE! W przypadku faktury dla firmy chęć wystawienia musi być zaznaczona przy zakupie!

Nie otrzymałem faktury VAT po kilku dniach, co zrobić?

Każda faktura VAT jest wysyłana mailowo z adresurezerwacje@34art.pl

Prosimy o dokładne sprawdzenie skrzynki e-mail i folderów spam i oferty. W razie nieotrzymania faktury w ciągu 7 dni prosimy o ponowny kontakt mailowy na podany adres email lub telefon.

Do kiedy mogę zgłosić chęć otrzymania faktury VAT?

Fakturę VAT w przypadku firmy klient musi zgłosić podczas dokonywania zakupu. W innym przypadku nie ma możliwości jej wystawienia.

Kupiłem/kupiłam bilety dla dwóch osób, czy mogę otrzymać dla każdego z nich fakturę VAT?

Do jednej rezerwacji może być wystawiona tylko jedna faktura VAT. Prosimy o utworzenie kilku rezerwacji, jeśli będą Państwo potrzebowali więcej niż jednej faktury.

Na ile osób może być wystawiona faktura VAT?

Faktura może zostać wystawiona na 1 osobę fizyczną. Prosimy o podawanie danych tylko jednej osoby.

Praca biura

Gdzie mieści się biuro Impresariatu 34art.pl ?

Nasze biuro mieści się przy ul. Zabytkowej 4/3 w Gdańsku Wrzeszczu. Jest czynne od poniedziałku do piątku od 9.00 do 16.00.

Nie dostałam odpowiedzi na e-maila, co zrobić?

Odpowiedź na Państwa e-maila może potrwać maksymalnie do dwóch dni roboczych – w zależności od stopnia problemu opisanego w wiadomości. Prosimy, by zgłoszenie zostało wysłane w jednej wiadomości. Większa liczba wiadomości w tej samej sprawie nie przyspieszy, lecz opóźni procedurę.

Czy mogę dokonać zakupu biletów w biurze?

Tak, akceptujemy

Vouchery

Jak mogę skorzystać z vouchera?

Voucher można zakupić i zrealizować drogą telefoniczną (tel. 731 323 364), bądź mailową (magdalena@34art.pl lub biuro@34art.pl).

Do kiedy ważny jest mój voucher?

Informację o ważności vouchera otrzymują Państwo każdorazowo w e-mailu z załączonym voucherem.

Co w sytuacji, gdy na moim voucherze jest zgromadzona większa kwota i nie wydałem(-am) wszystkich środków?

Pozostałe środki pozostają na Państwa voucherze do wykorzystania na inne wydarzenia zgodnie z terminem ważności.

Czy mogę sam kupić voucher?

Tak, wystarczy wejść na stronę 34art.pl i w zakładkę „voucher”.

Czy voucher jest imienny?

Nie.

Czy voucher może mieć inny, np. świąteczny wygląd?

Rozpatrujemy te sprawy indywidualne, szczegółowe informacje prosimy wysyłać poprzez formularz kontaktowy.

Zwroty

W jakim przypadku mogę dokonać zwrotu?

Zwroty Biletów możliwe są jedynie w sytuacji, gdy:

a) wydarzenie zostanie odwołane albob) nastąpi zmiana daty, miejsca lub znacząca zmiana godziny wydarzenia.

Co muszę zrobić by uzyskać zwrot?

Prosimy skontaktować się z nami na rezerwacje@34art.pl . Jeśli zwrot będzie możliwy, odeślemy Państwu link do pobrania formularza zwrotu. Po jego wypełnieniu i odesłaniu rozpoczniemy procedurę.

W jakim czasie otrzymam zwrot?

Sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy, z którego dokonano płatności w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy.

Menu